Geçmişten Günümüze Millî Eğitim ve Kültür Şûralarının Gündemi ve Türk Eğitim Sisteminin Karakteristi

 

     Kamil ERGENÇ                                Eylül 2022, Sayı: 337, Sayfa: 58

Bu yazı 1-3 Aralık 2021 tarihleri arasında XX. düzenlenen Millî Eğitim şûralarının1 mahiyeti ve keyfiyetine dair tespitlerde bulunmak, sözü edilen şûralardan hareketle Türk millî eğitim sisteminin karakteristiğine dair çözümleme yapmak, velhasıl eğitim-öğretim gibi en hayati meselemizin esasa taalluk eden boyutlarını teşrih masasına yatırmak niyetindedir. Eğitim-öğretimin en hayati meselemiz olduğuna dair her dönemde dikkat çekici açıklamalar yapılıyor. Zaman zaman devletin en yetkili ağızlarından “reform çağrılarına” tanıklık ediyoruz. Yüzleşmek zorunda kaldığımız büyük sorunların ardından “eğitim şart” klişesine sığınıyoruz.

Yazının Devamı İçin Tıklayınız.


  • Sayı: 357
  • Sayı: 356
  • Sayı: 355
  • Sayı: 354
  • Sayı: 353
  • Sayı: 352
  • Sayı: 351
  • Sayı: 350
  • Sayı: 349
  • Sayı: 348
  • Sayı: 347
  • Sayı: 346