Pop-Star Derebeyliğ

Asım ÖZ                                                           Şubat 2004, Sayı: 114, sayfa: 24

Günümüze damgasını vuran; hemen hemen toplumun büyük çoğunluğunun etkisi altında kaldığı televizyon cehenneminin popülerleştirilmiş harem programlarının birbiri ardınca yayınlandığını izlemekteyiz. Medyatik hipnoz telkin ve tekniklerinin pazarlama sektörüyle de işbirliği yaparak programların toplum içindeki dolaşım hızını ve miktarını da arttırdığını biliyoruz.

Yazının Devamı İçin Tıklayınız.

 


  • Sayı: 364
  • Sayı: 363
  • Sayı: 362
  • Sayı: 361
  • Sayı: 360
  • Sayı: 359
  • Sayı: 358
  • Sayı: 357
  • Sayı: 356
  • Sayı: 355
  • Sayı: 354
  • Sayı: 353