Din Eğitimi Bağlamında İlahiyat Fakülteleri

 

Türkiye’de din eğitimi, tarihi
göz önüne alındığında oldukça
dalgalı-devri ve sıkıntılı bir
süreç izlemiştir. Özellikle batı tipi
bir toplum oluşturma hedefleri,
dinin ve özelde İslâm’ın yeniden
tanımlanması ve konumlandırılmasını
beraberinde getirmiştir

     Mustafa TEKİN                                               Aralık 2012, Sayı: 220, Sayfa: 20

     Türkiye’de din eğitimi, tarihi göz önüne alındığında oldukça dalgalı-devri ve sıkıntılı bir süreç izlemiştir. Özellikle batı tipi bir toplum oluşturma hedefleri, dinin ve özelde İslâm’ın yeniden tanımlanması ve konumlandırılmasını beraberinde getirmiştir.

Yazının Devamı İçin  Tıklayınız.

 


  • Sayı: 359
  • Sayı: 358
  • Sayı: 357
  • Sayı: 356
  • Sayı: 355
  • Sayı: 354
  • Sayı: 353
  • Sayı: 352
  • Sayı: 351
  • Sayı: 350
  • Sayı: 349
  • Sayı: 348