Ağaç Yaşken Eğilir: Eğitim mi Terbiye mi?

 

Dilaver DEMİRAĞ                                      Eylül 2017, Sayı:277, Sayfa:28

Eğitimle ilgili eleştirel yolculuğun bize söyleyecekleri olduğu kanısındayım bir özgürlük kavramının değer boyutlu olduğunu göz ardı etmemek kaydı ile özgür ve yaratıcı düşünebilme, özgürce davranabilme, seçme özgürlüğünü kullanabilme, eleştirel düşünebilme gibi özellikler devlet ya da özel okullar tarafından önemli ölçüde kısıtlanıyor. Dahası İslâmî kesim bu eleştirilerden gereken şeyleri kendi değerler dünyasına katarak kendilerini geliştirebilme imkânından yoksunlar.

Yazının Devamı İçin Tıklayınız.


  • Sayı: 364
  • Sayı: 363
  • Sayı: 362
  • Sayı: 361
  • Sayı: 360
  • Sayı: 359
  • Sayı: 358
  • Sayı: 357
  • Sayı: 356
  • Sayı: 355
  • Sayı: 354
  • Sayı: 353