Kaportası Sağlam Motoru Bozuk 'Müslüman' Bir Tip: Hacı

 

Televizyonlardaki prime-time vakitlerinde reyting kaygısı taşıyan programların ve dizilerin baş göstermesi, yapımcıların ganimetten mal çalarcasına refleksif hareket ettiği
curcunada ekonomi,

 

Ahmet DAĞ                                               Şubat 2006, Sayı:143, Sayfa:75

Televizyonlardaki prime-time vakitlerinde reyting kaygısı taşıyan programların ve dizilerin baş göstermesi, yapımcıların ganimetten mal çalarcasına refleksif hareket ettiğicurcunada ekonomi,

Yazının Devamı İçin PDF'i Tıklayınız.


  • Sayı: 359
  • Sayı: 358
  • Sayı: 357
  • Sayı: 356
  • Sayı: 355
  • Sayı: 354
  • Sayı: 353
  • Sayı: 352
  • Sayı: 351
  • Sayı: 350
  • Sayı: 349
  • Sayı: 348