Ezginin Dili

Tarık TUFAN                                                      Ocak 2003, Sayı: 101, Sayfa: 105

Ömer Karaoğlu, Taner Yüncüoğlu, Hakan Aykut, Eşref Ziya, Aykut Kuşkaya, Tamer Duman, Abdülbaki Kömür, Mesut Yabanigül ve diğerleri...

Yukarıda sayılan isimlere aşina olanlar, Türkiye’de İslami kesimin/müslümanların muhafazakarların/dindarların/İslamcıların (daha bu tanımlama biçimi bile izaha muhtaç gerisini siz düşünün!) yaptığı müzik çalışmalarına imza atan isimler olduğunu farkedecektir. Müziğin dindeki yeri gibi tartışmaları (hala yapılıyor mu?) işin uzmanlarına bırakalım. Sosyolojik bir olgu olarak bu kesimin müziği ise, önemli bir toplumsal sürecin göstergelerinden biri olarak incelenmelidir.

Yazının Devamı İçin Tıklayınız.

 


  • Sayı: 364
  • Sayı: 363
  • Sayı: 362
  • Sayı: 361
  • Sayı: 360
  • Sayı: 359
  • Sayı: 358
  • Sayı: 357
  • Sayı: 356
  • Sayı: 355
  • Sayı: 354
  • Sayı: 353