Türk Eğitim Sisteminde Paradigma Arayışı

 

       Mehmet Furkan                    Haziran 2024, Sayı: 358, Sayfa: 40

Kitlesel eğitimle ilgili onlarca çalışma, tecrübe ve model bulunmakla birlikte güncel olarak ideal bir eğitim modelinden söz etmek zordur. Modern eğitimin en büyük çıkmazı, işin henüz başında düğmenin yanlış iliklenmesiyle ilgilidir. Bu, yanlış modern paradigmayla koşut gelişen sınıflandırma ve biçimlendirmedir. Michel Foucault modern sistemin kendi içerisinde keskin duvarlarla örülü öbekler ve bunlara koşut iktidar alanlarından söz eder.

Yazının Devamı İçin Tıklayınız.


  • Sayı: 364
  • Sayı: 363
  • Sayı: 362
  • Sayı: 361
  • Sayı: 360
  • Sayı: 359
  • Sayı: 358
  • Sayı: 357
  • Sayı: 356
  • Sayı: 355
  • Sayı: 354
  • Sayı: 353