Mustafa ÖZCAN Şubat 2004, Sayı: 114, sayfa: 104
11 Eylül bir dönüm noktası. Bu süreçle alakalı değerlendirmelerde ihmal edilen meselelerden birisi de eğitimin dönüştürülmesi. Bu hususta Umran’da birkaç yazı yazdık. Ancak kifayet miktarına ulaşmadı. Ancak meselenin ehemmiyetine binaen üzerinde bir iki yazının daha yazılmaya değeceğini düşündük. Bu bağlamda, Arapların Mağrib el-Arabi dedikleri Kuzey Afrika özelinde "Tunus Modeli"ni mercek altına aldık ve kısmen işledik. Ve "Tunus Modeli” çerçevesinde diğerlerine de atıflar yaptık. Suudi Arabistan, Pakistan, Mısır ve Ürdün gibi ülkelerdeki değişimlere de inşaallah önümüzdeki sayılarda temas etmek istiyoruz.
Yazının Devamı İçin Tıklayınız.