Milli Eğitim, Hegemonya Krizi ve Sorunlar

 

Hasan Ufuk AKTAŞLI                                        Nisan 2017, Sayı:272, Sayfa:31

Yeni bir müfredat değişikliğine gidiliyor ve bu değişikliğin bir şeyleri değiştireceğine dair bir beklenti de oluşmadı. Evrim teorisi ve Atatürkçülük konularıyla ilgili ya da İnkılap Tarihi derslerinin nasıl işleneceğiyle ilgili sistemin kadim tartışmaları dışında yeni bir tartışma yaratmadı. Yeni müfredat sistemin temel sorunlarına dair ne tespitler ne de çözümler içermiyor. 

Yazının Devamı İçin Tıklayınız.


  • Sayı: 359
  • Sayı: 358
  • Sayı: 357
  • Sayı: 356
  • Sayı: 355
  • Sayı: 354
  • Sayı: 353
  • Sayı: 352
  • Sayı: 351
  • Sayı: 350
  • Sayı: 349
  • Sayı: 348